Vägskäl

Jag har kommit långt och förstått mycket och framförallt lärt och upptäckt mycket tack vare och pågrund av sjukdomarna! När jag sökt svar, när jag tvingats släppa fram och möta mina spöken och skåda dem i vitögat! Jag är inne i en acceptansprocess, både av livet och mig själv. Jag förstår nu mer varför, och vet nu mer hur! Ett slags pånyttfödelse! Äntligen! På ett sätt kan jag pusta ut! Jag vet vem jag är och måste vara! Jag behöver inte behaga andra än mig själv! Ok, jag är bara i början på den självälskelseprocessen! Men jag har börjat den, och det är ett gigantiskt steg! Ja det är terapin och terapeuten som hjälpt mig dit och hjälpt mig att hjälpa mig själv! Kbt är verktygen tillsammans med Mindfulness! Det gör ont när knoppar brister, men för att blomman ska slå ut i sin fulländade prakt..!!!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!