Musik ska byggas utav glädje

Mitt huvud är fullt av Världsorkestern, när jag ska somna, när jag sover, och när jag vaknar, med den sista versionen och låten ljudande i huvudet! 😬Leendet som hänger kvar på läpparna, efter de sista skratten igår, och vi ses nästa vecka, igen, och igen!😃👍🎺🎻🎵🎹🎸🎧🎶🎼🎤 Tre timmar av genomgång och spelning! Av sång, trummor och slagverk, kör och gitarrkomp, basslingor och fiolmattor, keybordister, tvärflöjt och dragspel, oud och marrakas, quattro och regnrör, tvättbräda och ärtburk...!!! En skön kakafoni, och hela havet stormar, och hjärnan jobbar, för högtryck!😱😃Lite huvudvärk får man räkna med, och får man på köpet, men det är värt det! 😬


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!