Bygga en stadig grund

Nu har medicinen börjat försvinna ur min kropp, antar jag! Den "vila" min kropp behövde, från de höga nivåer av stress och oro som härjat min kropp så länge. Antidepressiv medicin, och medicinering, som i vissa sammanhang getts så dåligt rykte. Jag vet inte hur mitt liv och hur jag sett ut utan medicin. Jag vet, att första försöket, och första omgången, för många år sedan, vaknade jag äntligen en morgon, utan den extrema ångest som jag haft 24/7 i flera månader, med panikattack efter panikattack! Sedan dess har mitt intensiva liv varit en bergodalbana av känslor och händelser, som skickat mig runt mellan himmel och helvete! Händelser jag inte kunnat styra över, och ej heller känslorna som kommer, när marken rämnar under ens fötter! Nu har jag äntligen byggt mitt hus på en stadig grund, som inte rubbar sig, när stormen piskar på! Jag har rustat mig med verktyg, kunskaper, och erfarenheter, och har en stadig hand att hålla i, och en trygg, varm famn, att gråta, och skratta i! Nu kör vi!😊👏💪👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!