Baksmälla

Den som kommer när man haft alltför roligt alltför länge och kört maraton otränad. Några dagars avkoppling och nedkoppling behövs, vare sig jag vill eller inte, och det vill jag inte, men måste, för jag tänker lära av mina misstag, och agera som den kloka insiktsfulla människa jag är, när det gäller annat och andra, än mig själv. Nu sitter jag vaken i sängen mitt i natten, efter ca 5 timmars sömn och äter kanelbulle. Det blir så när man däckar tidigt, desorienterad med krypningar i kroppen, som alltså betyder, antingen eller både, att jag tagit ut mig för mycket och inte vilat tillräckligt. Men att stoppa på toppen, och att sluta när det är som roligast, är det svåraste och tråkigaste som finns, men som läget ligger, obestridligt, och det är bara att "gilla läget"...Ogilla!!!:-( Men det var roligt så länge det varade, jätteroligt!:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!