"Bara jobb, jobb, jobb..."

Det är jobbigt, både fysiskt och mentalt, att söka jobb. Jag har nu ett anteckningsblock bredvid mig, och datorn framför mig. Jag känner paniken så smått infinna sig. Det känns dumt, och orättvist, att behöva söka jobb, när man haft fast anställning, är extremt högutbildad, kompetent och erfaren, och inte på något vis önskat sig arbetslöshet, eller gjort något som borde orsakat detta ofrivilliga tillstånd. Onekligen går bittra, och t.o.m. mordiska, tankar till Angeles Bermudez-Svankvist. För sådana starka känslor kan sådana sakernas tillstånd frambringa!!!.-(((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!