Fredag

Hemkommen efter utflykten. Skogsvandringen varade ett par timmar och var energigivande. Den efterföljande provianteringen i stora matbutiken varade ca 20min och resulterade omgående i dimsyn och förlamande sömnighet. Jag älskar naturlighet och naturen och hatar det motsatta, men verkligheten är ofta det motsatta och jag motsätter mig!!! Nu ska jag strax kliva ur bilen, och gå in och tappa upp ett glas vin att ta med mig ut på verandan. Där ska jag sitta och lyssna på trädgårdsljuden och titta på blomsterprakten och lukta på bloommornaaaa!!!! Och där hörde jag att mannen hunnit före och nu pfjuttade upp en ölburk och smackar förnöjsamt! Nu ska jag göra honom sällskap, tamejfan! Fredagsmyyyys!!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!