Hur går det med utforskandet av attityden ej värdera/döma?

 
Vad har hänt sedan sist? Vilka upplevelser har du fått? Har det skett någon förändring? Vad har du blivit medveten om?
 
Ja, att alla känslor är viktiga, och har ett "budskap". Kanske jag trots allt inte behöver stanna upp vid varje känsla, utan tillåta mig känna, men sedan släppa och låta passera. Det är väl det som är att inte döma och värdera, utan alla känslor och tankar är likvärdiga och sanna, för Mig. Tack! Otroligt intressant. Jag tror jag har lätt för att anklaga mig själv för att "tänka för mycket", "oroa mig för mycket", helt enkelt "vara för mycket". Det är väl däri den dåliga självkänslan sitter, att jag inte riktigt accepterar mig själv som jag är, men heller inte känner mig accepterad med allt jag är, som jag är. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!