Måndagsmorgon

Det gäller att hålla tungan rätt i mun, när katterna vaknat, med besked, och kräver mat. Och efter det är det dags för extremsportande med de förnyade krafterna. Mina krafter är däremot redan uttömda efter pärsen, och jag flyr hastigt in till sovrummet, och stänger kvickt dörren, och hoppas att jag är den enda som hann slinka in. Pfhuuuu....Jo då, de krafsar på dörren, utifrån, men jag ignorerar, bestämt! 4små kattungar som låter som en hjord elefanter, typ, onekligen imponerande! Jodå, men tur man vet att det kommer ett lugn efter stormen. Nu är det bara en dotter kvar som ska till jobb idag, och jag blir som vanligt kvar härhemma, och ska försöka tillbringa tiden med något meningsfullt. Det kan vara allt från att göra ingenting till....och jag går ut hårt och börjar med att lägga mig igen! Morgonen får vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!