Nyckelord, nyckeln till framgång

Trötthet, tristess, tålamod. Nyckelord, med negativ klang. Framsteg, framgång, förändring. Nyckelord med positiv klang. De sistnämnda ger en skön känsla i magen, av lättnad, snarare än knip, som de förestående framkallar. Alltså tänker jag upprepa och koncentrera mig på de senare. Jag gör framsteg varje dag, och stora med tiden, om jag tar och ger tid. Jag gör insikter som skapar utsikter som leder framåt. Jag förändras, liksom mitt liv i takt med det. För det blir det man gör det till, och man har det inte roligare än man gör sig. Oro, obehag och oharmoni är ord och känslor som gör sig mycket bättre utan O framför, och det är ditåt jag strävar, och dit jag ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!