Otålig

Nu har jag tagit min kopp kaffe, och bänkat mig vid datorn, och i huvudet börjat formulera, det upprepande, envisa mejl, jag ska skriva, och ivägsända, till de ansvariga för den utbildningsinstitution, där jag erbjudit mina fantastiska tjänster, egenskaper, kunskaper och förmågor, och som inte tycks, varken förstå, eller uppskatta, detta fantastiska erbjudande, om att få anställa mig, pronto!!! Att det, återigen, kan vara mitt bristande, eller helt avsaknande av, tålamod, är ju en helt annan sak att begrunda, vilket jag inte tänker göra, just nu, för nu är jag otålig! :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!