Taggad och tänd, men utbränd

Viktigt samtal med min handläggerska på Försäkringskassan, nyss på telefon, och nu känns hjärnan som en jättekrampande muskel, och ögonen vill tränga ut ur ögonhålan! Otroligt oangenämt, trots angenämt samtal. Nu ska mina olika handläggare träffas, Fk och Rehab, och diskutera min framtid, och det känner jag mig trygg i, för de har god vilja, och goda intentioner och ambitioner. Jag har nu fått uttrycka min egen vilja och mina egna intentioner och ambitioner, så nu ska jag försöka vila hjärnan, om det går, med lite intrycksminimering. Dämpat ljus och ljud, och hoppas hjärnkrampen släpper, och att ögonen faller tillbaka bekvämt i viloläge i ögonhålorna!!! Det är på gång, jag är taggad å tänd...!!! :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!