Dagens medicin

2013-02-14:
10.00
Nu är kaffet uppdrucket och värmen kommit i kroppen, men nu förespråkar mannen en promenad, som för hans del är en del av hans rökavvänjning, som nu är inne på sin 6e dag rökfri. För min del är det ju livsviktig rehabilitering och medicin, så inga ursäkter finns eller undanflykter godkända!
 
11.04
Det blev nästan en timmes promenad, tack vare det trevliga sällskapet, och sällskap på promenad undviker jag i vanliga fall helst, men det är skillnad på sällskap och sällskap och folk och folk, eller? Nu är iallafall mitt förtunnade blod i rejält omlopp i kroppen, och tänk om det kunde rusa runt så fort att det sköljde med sig de envisa blodpropparna i hjärnan. Det låter som om det skulle kunna hända, och det kan iallafall inte skada, antar jag, med lite naturlig medicinering, i form av rejäl motion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!