En bra dag!

Jag gjorde det! Lyckades, inte utan besvär och möda och diplomati och argumentation, att få med sportlovande dottern på promenad, och vädret hjälpte såklart till, sedan var inte krafterna slut, utan tvärtom, så jag har gymnastiserat i trädgården med kratta och spade och sekatör, inspirerad av sol och snöras, vattendropp och fågelsång, ystert kattrace, med katter på vart tak och varje stege, och inte ens då var krafterna slut utan verkade ha fyllts på istället, så städningen fortsatte inomhus, och då lyckades jag få hjälp med tvättvikning och diverse medans jag for runt med dammsugaren, nu har det dessutom blivit lunchdags, så varför inte ta något och avnjuta på verandan, och tom skölja ner det hela med ett glas vitt vin! Jo så får det nog bli, för jisses så det spritter av liv och lust i kroppen och jag tänker ta tillfället i akt, minsann, för det är inte varje dag! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!