En ny och annan dag.

2013-02-21
Nu har dagen rullat igång på riktigt och verkligheten lite verkligare. Mannen gått till jobbet, dottern nästa, mitt arbete är ständigt pågående, och idag ska dörren öppnas, och sedan stängas bakom mig, både en och två gånger. Ska inte lova mig själv och er för mycket, men att jag ska åka på Neurogrupp, med föreläsning av Strokesjuksköterska är klart utan återvändo, och köra dotter till tåget detsamma, allt annat är bonus, och orkar jag ta min morgonmedicin blir jag jublande glad och stolt, men se det är lättare sagt än gjort ska ni veta, för då hänger det allena på egen motivation och kraft och den är mer osäker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!