Grundläggande otillfredsställda behov!

Nu borde jag ha de ultimata förutsättningarna för att kunna somna en stund. Mjukaste katten Pelle skedar med mig, jag har skottat snö till utmattning, och uppskjutit all vidare aktivitet idag till efter 14! :-)
 
Trodde jag ja...Nix, tankemyriaderna fortsätter. Det får bli guidad avslappning med tema Sömn! 
 
Men va f-n (ursäkta språkbruket), myror i kropp å knopp, och trots att lugn och tystnad råder vill inte kroppen komma till ro, och jag behöver vila, det vet jag, annars kommer kvällen, och huden som bränner och frossar och kliar och sticker, när hjärna och kropp är för trött. Hörde av en annan i min Neurogrupp att hon fick samma symptom när hon var trött. Men om det är den blodförtunnande medicinen Waran, eller tromboserna (blodpropparna) i hjärnan vet vi inte, för det har vi också gemensamt. :-(
 
Ja Sova och Äta är ju grundläggande behov för överlevnad, och nu när jag inte kan sova kan jag ju försöka äta. Fast det brukar inte gå så bra det heller. Ja, en olycka kommer ju sällan ensam sägs det! :-( Men jag ger inte upp, för leva bör man annars dör man, och leva jag vill nu när jag kämpat så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!