Jag är tillbaka!

Efter en kort insats som bloggare, har jag varit aktiv endast på Facebook under en längre tid, med mina tankar och berättelser. Jag känner nu att jag vill samla lite av dessa, och publicera dem här, i form av ett slags daboksinlägg, och jag börjar väl fr.o.m. idag, då gamla inlägg på Facebook inte står att finna längre.
 
2013-02-06
Så trevligt det är när man får sällskap av sin fantastiska dotter hela förmiddagen innan hon ska börja jobbet, och jag får mala och prata om mycket viktiga och mindre viktiga men viktiga både världsliga och filosofiska tankar och funderingar, som annars bara mal på i min hjärna, utan att få riktigt utlopp, och hon dessutom verkar lyssna, och både hummar och ger svar på tal!!! Nu är hon skjutsad till sitt jobb på förskolan, där hon ska sprida sin goda aura och härliga personlighet till de små barnen, och min dag och väntan och längtan på återförening och familjesamling i afton blir så härligt mycket kortare!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!