Morgonstund

Efter en händelserik, aktiv dag somnade jag med frossa i soffan till nyhetsrapporteringen. Flyttade raskt över till sängen, fick två täcken och hjälp med åkarbrasa, tills värmen behagade lägra mig. Hur skulle jag klara mig utan ♥, svar: inte tillnärmelsevis lika bra, jag överlever, han ger mig liv! ♥ Jag vill tacka livet, och är tacksam över honom och mina barn som ger mig liv och livskvalité. Lite känslosam såhär efter 8 timmars sömn, vaknar varm, trygg och tillfreds, vetandes att på övervåningen huserar och snusar i detta nu tre finaste tonårsflickorna, och i eftermiddag förgyller ännu en fin flicka huset! Får se till att göra mina hjärnvilande meditativa övningar med jämna mellanrum, för även om ljuden och deras stämmor är ljuva, mestadels, kan det nog behövas en pausknapp att ta till! :-D
 
Mycket vill ha mer, räckte tydligen inte med sömn hela natten, var vaken ett par tidiga morgontimmar så jag kunde "vinka iväg mannen till jobbet" men somnade om, och nu är det nog dags att "vinka iväg arbetslag 2", dottern, till dagens värv, vad mitt värv kommer att bestå av denna dag återstår att se, men börja med att hålla ögonen öppna så jag kan titta på solen utanför fönstret. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!