Ode till kärleken!

2013-02-16
 
Jag är så lycklig! Inte alla dagar, inte alltid, utan ofta väldigt olycklig, över att livet inte är lätt, och att leva är svårt, fast man kämpar hårt, men tillsammans med Honom blir jag stark och stärkt, och då är livet och leva både möjligt och underbart. Jo så är det, för ibland ser man inte skogen för alla träden, och hör inte ljuden för oljuden, och känner inte dofterna genom stanken, men nu är det vackert, harmoniskt och väldoftande. Just idag är jag stark, just nu mår jag bra, efter en lång natts djup ostörd sömn, och att vakna med ljudet av lugna andetag bredvid och en varm mjuk hand som tar min direkt jag vaknar, som en förälder som månar om sitt barn, och alla är vi barn i början, och barnet finns kvar inom oss och behöver kärlek och omsorg (det har min psykolog lärt mig, och hon vet, förstår och är mycket klok, som jag, ibland, men inte alltid, för vi har vår spetskunskap.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!