Siesta!

Wow, jag lyckades somna! Nerbäddad under två täcken isandes kall, Svante vid min sida och lugnt och tyst, så förutsättningarna var goda. Men det var avslappningsprogrammet som även denna gång hade effekt. Sträckningar, andning och vägledning och vips snarkade jag till! Så välbehövligt och svårt, det där med sömnen. Något jag inte delar med mina "medlidande" i Neurogruppen, som sover och kan somna nästan när och var som helst tydligen, inte helt ultimat det heller, men talande om vad Stroke innebär. Har förstått att trötthet är vanligt och envist men kan bli bättre och det är min förhoppning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!