Stockholm och Honom i mitt hjärta!

Äntligen ska vi få lite bortatid och egentid och spänning och lattjolajbanlådan efter ett ganska, eller snarare enormt, drygt och tufft år, med min sjukdom och alla dess efterföljder. Stockholm är Min gamla hemstad och jag vill visa Honom den underbara stad detta kan vara, och för min del återerövra den plats där jag erfarit så mycket sorg, men i slutändan, ännu mer glädje. Så många minnen, som jag samtidigt är livrädd för, men med Honom vid min sida är och kan jag vara trygg. Som sagt Vi firar drygt 13 månader tillsammans, drygt 1 månad som äkta makar, och jag drygt 15 månader sedan Stroken, och inte minst hela 4 år sedan uppbrottet och flytten från Stockholm och mitt "gamla" liv, inklusive ett tidigare äktenskap, och dessvärre en dotter som fortsatt står skriven på den adressen i Stockholm. Det är ändå enbart värt att fira allt som är och blev, och varför inte varit. För det är som det är och blev som det blev, och hade det inte varit som det varit hade det inte blivit som det blivit, och jag är lycklig nu! :-D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!