Tisdag

Får väl bli en sån här dag då jag förblir oklädd och ytterdörren förblir stängd. Återstår bara att intala mig själv att det är ok, och att jag mår bäst av det, fast jag vet att påklädning och utgång och komigång är bättre. Återstår också att intala mig själv, och framförallt inse, att man och jag inte behöver vara på topp och bäst och duktig alla dagar. För det är det inte många som är, om man ser till det stora hela. Visst finns det de som är bättre och duktigare på vissa saker, men visst finns det vissa saker jag är bättre och duktigare på än vissa andra. Så ligger jag och diskuterar med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!