Trötthet

Obeskrivligt, oförklarligt?, obehagligt trött. Nej, tyvärr är det inte oförklarlig, men däremot oförståeligt och obeskrivbart för alla som inte upplevt hjärntrötthet efter hjärnskada. För det liknar ingen annan trötthet. Den går inte att sova bort, den gör den drabbade zombielik. Men jag är enbart levande, och nu föreslog mannen som såg och uppfattade mitt tillstånd, att det var en tur ut, med stopp för lunch, som tarvades. Ja, han kan ha rätt, och det är iallafall bättre än ångest i soffan, för vadsomhelst är bättre än ångest i soffan. Nu reser jag mig upp från de döda, för att möta livet och verkligheten i dess fulla kraft, än en gång,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!