Berättelsen om Mig!

Oj, nu låg den färdiga texten från intervjun i min inkorg för godkännande. Den är starkt privat och stark, och den är som och hur hon uppfattade min berättelse om mitt liv, och hur hon vill sprida berättelsen om min kamp för, och min väg till, det närmaste lycka och harmoni jag någonsin varit, och hur mycket mitt hus och min trädgård betyder för mig, och inte minst Mannen, som har hjälpt mig att komma tillbaka till livet, och hur mycket de just manifesterar livet, mitt liv. Min älskade nämns och får vara den och det som på något sätt knyter ihop min livssäck! Jag känner mig blottad och är det, men jag är stolt över mig, och jag vill kunna gå "naken" i min trädgård, och har all rätt att göra det, och som "Gud" skapade mig visar jag mig i min nakenhet, för mitt sk öde kan vara och vill jag ska vara en inspiration, och uppfattas som det, får jag sluta mig till, då hon vill publicera berättelsen om mig, i en stor, av många läst tidning. Jag är jättenervös, men jättemodig, och jag sa Ja och nu blir det som det blir! :-O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!