Bakslag

Att lära känna min nya kropp och knopp, är en del av rehabiliteringen. Men ibland förtränger man det man inte vill veta, eller slår dövörat till för det man inte vill höra! Men min kropp talar sitt tydliga språk! Ansträngning är av godo, men överansträngning ger bakslag. Den påkallade och nödvändiga vilan är svår att få till, då både jag och min vilja motarbetar den! Nerbäddad under två täcken, med två katter, och avslappning med hypnos i hörlurar, händerna i armhålorna och näsan under täcket, lyckades jag tillslut slumra till. Hunger, bl.a. väckte mig. Fortfarande iskall om händer, fötter och näsa, dit blodet tydligen inte riktigt når, men mättare i magen, väntar jag nu på varmvatten till ett bad! Maken har till min glädje varit hemma i fem hela dagar, då jag fått prata och sällskapa och trivas och må bra! Men smakar det så kostar det! Cause "Fame costs, and here is where you start paying, in sweat!", fast tvärtom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!