Jag vill tacka, för livet!

Känner tacksamhet! Att ge, är att få! Jag ger av mig, med mina ord idag! Det jag har, är just dessa, och mina erfarenheter! Om de kan vara någon till hjälp och vara till förnöjsamhet, ger det mig en enorm tillfredställlelse! Jag har lyssnat på och läst mängder av böcker som kallas "Självhjälpslitteratur"! Många som just varit det, och andra som i sin ytlighet även de lärt mig något! Jag har fått uppskattning och uppmuntran för mina texter som resulterade i denna Blogg. Men förutom att mina ord kan ha betydelse för andra, är orden ett sätt för mig att både utvecklas och bearbeta! Kanske blir det en dag en bok av mina erfarenheter, och om mitt liv! För mig handlar det om att se framåt, inte bakåt! Inte gråta över spilld mjölk, inte sörja det som varit, utan glädjas över, och sätta tro och hopp inför, framtiden, som jag har, och som finns där, med alla möjligheter! En ny chans att uppskatta var ny dag, i all sin prakt och skönhet, och vara så oändligt tacksam över att få leva, och att livet har så mycket att erbjuda och jag så mycket kvar att uppleva!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!