Mota Olle i grind!

Jag kan bli redigt förbannad på så kallat "duktiga" människor med 1000 järn i elden, ständigt upptagna, kan allt, gör allt, den "perfekta" kvinnan, mannen, mamman...Speciellt om de är mina vänner och nära och kära, som borde veta bättre, med mig som avskräckande exempel på hur illa det kan gå! Och ändå hade jag nästan oförtjänt tur att jag inte dog på kuppen av all "duktighet"! Det är inte värt det, det är iallafall en sak jag är bombsäker på! Vid Minsta tecken på utbrändhet och utmattning är det dags att stanna upp, för då har redan skador börjat uppstå i kroppen och hjärnans viktiga funktioner. Ta reda på vilka tecken som tyder på att Du är påväg eller där, och stanna i tid, eller ännu hellre mota Olle i grind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!