April!

Fortsätter med att titta på Facebooks återblickar! Denna dag förra året, och för fyra år sedan, kämpade jag tydligen med förlamande trötthet och hjärntrötthet! Frossa, frossa, och mer frossa! Kamp med humör, kamp för att ta mig upp och ut, kamp med typ det mesta! Just work, no fun!!! Idag har jag fyllt bilen med proviant, för att fylla de tomma skåpen hemma, efter helgen med huset fullt, i varenda vrå, med vänner och ungdomar och barn! Fest i dagarna två, med allt som hör till! Mat och dryck, sång och skratt, musik och dans!!! Jag njuter av framstegen och framgången! 😊Imorgon har jag möte med min andra och nya Arbetsprövningsplats, där jag tänker pröva mina starkare vingar, med ännu några fler timmar!😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!