Återblickar som leder framåt!

Konstaterar, efter ännu en återblick genom minnenas estrad, tillbaka till samma dag 2011 och 2010, att jag mår lika dåligt, och mycket bättre idag! Trots allt som hänt, och för det ska jag vara oerhört glad! 😃Och det är jag! 😃Konstaterar också, att det är med samma humor och galet sköna självironi, jag tecknar såväl ljuset som mörkret, då som nu! 😃Och hur jag med samma envishet och styrka, tar mig igenom alla dagar, bra som dåliga, då som nu! Hur jag greppar tag i minsta solstråle och riktar den dit den behövs som mest, och där den lyser som vackrast!😃☀️Så nu ska jag stiga upp, dra upp rullgardinen, och se mig själv i spegeln, och vara både nöjd och stolt över det jag ser! Allt som är jag! Den där färgpaletten min psykolog liknade mig vid, och det där förgfotografiet, i en annars svartvit värld, som en annan, inte nämnd, och tydligen inte glömd, liknade mig vid, en gång, i en annan tid, i ett annat liv!😃Godmorgon!☀️😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!