Bränn inte ut dig!

Denna dag, för 5 år sedan, åkte jag, som vanligt,till mitt arbete på Rytmus Musikergymnasiet i Norrköping! Men just denna dag var inte som vanligt! Jag vet att i samma stund jag satte mig i bilen, för att åka de 6 milen, till jobbet, kände jag den omisskännliga aningen av ångest, som jag hade lärt mig känna igen! Den växte sig starkare och starkare på vägen! Hur jag kom fram, och att jag kom fram, är en gåta! Men jag vet att jag började gråta! Men jag torkade tårarna och försökte med all kraft hålla masken, när jag klev in på skolan och damp ner på stolen vid mitt skrivbord! De andras frågande blickar runt om mig, och masken föll, och jag skrek rakt ut, och de fick leda mig ut i bilen, för färd hem igen! Färden hem gick på vindlande bakvägar, med bilfönstret öppet, och jag hysteriskt gråtandes! Det blev psykakuten, och medicin! Sjukskrivningen blev 2 veckor, nu har det gått 5 år!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!