Efter regn...

Vila hjälper sällan eller aldrig mot min hjärntrötthet! Sova för mycket gör tröttheten värre många gånger. Det enda som hjälper mig är stressreducering och intrycksminimering! Jag behöver total avkoppling och nedkoppling, och total fokusering, på kroppen, så knoppen får vila! Meditation och Mindfulness, och fullkomlig kravlöshet, som jag får skapa själv! Tankar får inte snurra, därför skriver jag mycket, och skriver upp allt! Det första för att upptäcka tankar och eventuella tankefel och tankemönster, bland annat! Det senare för att slippa oroa mig för att glömma, och även här för att se om jag hänfaller åt kravsättning! Har jag mot bättre vetande, eller fullt medvetet överansträngt hjärnan, och tagit och tillåtit många och för många intryck och uttryck, kan jag drabbas av kännbar ångest och oro! Ältar och har nära till gråten, och florstunn hud! Så är det idag! Men jag kämpar vidare, för ovan molnen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!