Framgångsfaktorer

Svårt att med bestämdhet veta, men jag anar och tror! Har kämpat med att ordna upp min fysiska tillvaro med ekonomi och andra bekymmer som oroat mig och gett mig ångest. Varit noga med meditation, och ännu ett år i terapi har gått! Välmåendet har kommit successivt men stadigt! Jag har haft högt ställda mål, men väl genomtänkta! Långa och många listor, och varje avbockning en belöning! Många mål trodde jag inte egentligen var möjliga, utan bara önskemål! Men tamejfan, jag har nått dem, och fler, och satt nya!!! Hoppet och drömmen ger styrka, liksom varje framgång ger råg i ryggen!!!😃Jag är noga med mitt mående och att känna och lyssna, men mest att lära!!! Det finns alltid något nytt att upptäcka!!!😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!