Kämpa på, hej å hå!

De här återblickarna på Facebook! De kastar mig tillbaka till 2010, och till förra året! Och allt blir så jobbigt, och fantastiskt tydligt! Det finns tid för kamp, men det måste tas tid till vila, sägs det mig, som kämpat och kämpar konstant! Men jag svarar då, att det är kampen som hållit och håller mig upprätt! Den har slagit ner mig många gånger! Men utan enorm kamp hade jag aldrig rest mig igen! Jag är stolt över den jag är, och vad jag åstadkommit, hittills! Jag är inte stolt över allt jag gjort, men jag har alltid gjort så gott jag kunnat! Och det kommer jag allltid att göra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!