Lära för livet!

Det var faktiskt fantastiskt att se tillbaka och se hur bra det blev och gick, trots det hemska som hände! Jag lever bättre och mer än någonsin sedan den dagen! Jag växte metervis och har gått ljusår! Jag fick äntligen stanna upp och har äntligen fått tid att lära mig ta tid, att lära känna mig och ta hand om mig, och krama mig och tycka om mig, och värdesätta mig!!! Det skulle till att jag trodde jag skulle mista livet, och att mina barn och alla kära som värdesätter mig kunde mist mig! Nu vårdar jag livet ömt, och alla som jag älskar och som älskar mig, utan prut men med krut!!!😃❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!