Lördagsmys

En får ta dagen som den kommer, och leva i stunden, för stunden! Etappvis, med vila emellan, alltefter förmåga och behov! Denna dag har jag fått ta i kortare etapper! Solen är varm och ljus, och både värme och ljus stiger åt huvudet, och leder lätt till överhettning! Det måste vara lagom av allt! Speciellt om en är mycket av allt, som jag, när jag är som mest, och kanske bäst!? 😬Beroende på betraktaren, kan en anta!?😳😊Nu är jag trött efter vilan, och trött på att vila!😴Men jag kör en kompromiss, med mig själv, och honom! Jag ligger i soffan och instruerar honom, hur tillagningen av linssoppan ska gå till, som ska ackompanjera det pullade fläskköttet, som han har haft puttrandes på spisen under dagen!😋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!