Morgontankar

Vilket jävla liv jag har levt! Utmattningssymptom redan för 15 år sedan, kan jag se och förstå nu! Vad hade hänt om....??? Det lönar sig inte att spekulera i det! Tiden går inte, och ska inte vridas tillbaka! Och inte vill jag det heller! Det blev som det blev, och det är som det är, för att det blir som det blir! Nu ska jag krypa ur mitt varma täcke, i min sköna säng, och dra upp rullgardinen, och släppa in solen! Sedan ska jag gå ner till mitt lilla kök, och sätta på kaffebryggaren! Sätta mig ner vid köksbordet och ta in de små och stora intrycken som finns där! Trädgården genom fönstren, en katt eller fler, varmt eller kallt! Det räcker så, till att börja med! Godmorgon, till denna nya dag! Ännu en dag, helt olik alla andra, om man tittar noga! Andas och känn tillförsikt! Låt kroppen och själen bli mjuk och följsam! Hav förtröstan! Giv mig förtröstan!


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Det låter som en väldigt skön start på dagen, hoppas du får sällskap av solen hela onsdagen och att det blir en fin sådan!

2015-04-08 @ 09:40:13
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!