Resan har bara börjat!

Tänk vad utsikten från mitt köksfönster alltid fyller mig med sådan glädje och tacksamhet, varje årstid! Och årstidsväxlingarna är det som gör att jag aldrig tröttnar! Idag viner vinden, och vindspelet spelar, ikapp med fåglarna som kvittrar! Här kan jag sitta länge, och här vill jag stanna länge! Äntligen håller jag på att finna den ro i kropp och själ, som jag kämpat för så länge, som jag aldrig haft! Som årstidsväxlingarna förändras livet, och blir aldrig tråkigt! Inte om man söker, utan skygglappar! Inte om man vågar, fast berget kan synas brant! Resan behöver inte gå över landsgränser, till månen eller stjärnorna! Resan inom, kan vara lika fantastisk! För om man inte hör eller ser eller känner, spelar det ingen roll vart det händer! Resan jag gjort, när jag suttit stilla, för en gångs skull, är den mest fantastiska! Och om jag inte suttit still, hade HAN aldrig hittat mig, och vi varandra! Nu reser VI tillsammans, mot okända men spännande mål!😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!