Tröttsamt

Har sovit som en stock, men är ändå gruvligt trött! Jag vet, det är ett nästintill permanent tillstånd jag lever med. Det innebär bl.a. att jag ständigt måste planera min tillvaro och mitt liv minutiöst! Vilket i sig är oerhört tröttande! Det innebär också att jag måste strikt prioritera bland aktiviteter, för att hushålla med mina krafter, så jag åtminstone orkar något! Stress över det ena och andra är det värsta, men också något jag lever med! Min stresströskel är obefintlig, och stressorerna oräkneliga! Nu har jag valt bort alla aktiviteter ett par dagar, men duktiga flickan morrar och knorrar, och stressar mig ändå! Moment 22!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!