Uppföljning!

Jaha! Återkoppling av överläkare på hjärnskadeenheten Uppsala, tre år efter Stroken, på telefon. Underlag för studier kring Stroke och rehabilitering! Hur mår du? Jotack, efter omständigheterna jävligt oerhört fantastiskt bra! Ja, du hade en ovanlig Stroke! 😱Venös infarkt! Låter livsfarligt!! Jomensåatt! Blödningen som uppkom av att propparna i vensystemet stängde av blodflödet och ökade trycket i andra delar av hjärnan, var 7cm lång och 2cm bred, förklarade han! Och jag kände mig både sjukare, och friskare!!! Hur fan överlevde jag??? Men det gjorde jag!!! Och här sitter, står och dansar jag, pratar och gestikulerar, så...det står härliga till!!! Nu måste jag varva ner, och samla mig, inför sänggående och skönhetssömn! Imorgon ska det arbetstränas! 5 mil i bil tur och retur, sortera böcker i bibliotekshyllor, var sak på sin plats, och trevlig ska jag se ut och vara! Sådetså!!!😃😊😳😬👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!