Sammanfattning

Det är långt kvar till arbetsträning. Det räcker ett långt tag att arbetspröva, har jag förstått. Att prova OM jag kan arbeta, är det första gigantiska steget. För att arbeta måste man kunna passa tider, och för att kunna passa tider måste man kunna sova. Sedan måste man ha arbetsuppgifter som man kan, och kan klara av. Sedan måste man vara uthållig och orka, och för att vara uthållig och orka, måste man ha en kropp som....., och där föll det direkt! Men trots trasig kropp...! Jag kan mycket, orkar lite för lite, och....det är som det är. Det går oerhört långsamt, och ändå i rasande fart. Kunskaperna har jag, men de snubblar över varandra ibland, och ibland tar det tvärstopp. Plötsligt sitter jag där och stirrar, tom som en fågelholk, och vet inte vart det tog slut, och vart tråden tog vägen!😳


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!