Motion på recept!

Bästa medicinen, och precis vad doktorn borde ordinera, och säkert gör! Bli uppbjuden till promenad, av en en inte har mage tacka nej till! Trots knappt rörlig av träningsvärk efter två dagars snöskottning, krånglade jag på mig kläder för väder och stapplade ut! Tre timmar senare är jag nu hemma, nöjd och glad, trött och ledbruten, men med ett leende på läpparna och inombords! Tala ut och vara sann, är en sann glädje, och att ha en sann vän, inte minst!😃Och nu är jag redo för, och väl värd, att ligga på rygg på mjuk säng under varmt täcke, och smälta intrycken!😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!