Ännu en måndagmorgon!

Godmorgon! Ögon öppna! Kämpar mot smärtan ljuset från mobilen ger! 😳Nu är jag i fas igen, med vad som hänt under natten! Men jag ser lite mellan fingrarna, och självcencurerar och prioriterar! 🙈🙉🙊Nu tar jag det djupa, renande andetaget, och börjar om från början, och noll, denna nya dag! Är redan framme vid kvällen, och årets första körövning! 😃Innan dess, och fram till dess, finns pusselbitar som ska läggas, och falla på plats! Väntans tider har börjat! 😬Finns mycket man kan göra när man väntar, som t.ex. att göra ingenting, sägs det! Men det vet jag inte hur man gör, men man kan ju lära sig! Fram till dess gör jag det jag bör, äter frukost och tar min medicin! Koffein och vitamin tar jag för att jag inte givit upp hoppet!😴😳😊😬


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!