Tacksamhet, som överlevnadsstrategi!

Rättar mig själv! Begår såklart tankefel! Mål och mening är fortfarande det viktiga! Men målen måste vara realistiska, utifrån situationen och förutsättningarna! Meningen med livet finns alltid där! Men, för det finns ett men! Jag har så erbarmligt svårt att acceptera de enorma begränsningar som lagts på mig, och som jag ådragit mig! Det finns de som har det värre, och det var, inte bättre förr, har jag ändå, trots allt, lärt mig, eller tvingats lära mig, för att stå ut! Om man inte uppskattar det man har när man har det, går det förlorat. Om man istället uppskattar det man har, och det lilla man har blir stort, så blir man oändligt rik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!