Återblickar

Kände mig lite moloken, efter vad jag tolkade som ett sjukdomsbakslag, igår! Idag, med utvilade ögon och kropp, läser jag återblickarna från uppdateringarna samma dag förra året, och samma dag för fyra år sedan, och samma dag för 5 år sedan! För fem år sedan skrev jag uppdateringar, liggandes i samma säng, i samma hus, och lika trött som ett år senare, med samma diagnos: Utmattningssyndrom, och likadana uppdateringar! Samma jag, samma formuleringar, samma symptom! Samma kamp, samma kämpe, samma humor, samma livslust, som höll mig kvar, håller mig kvar uppe och levande! Ännu ett år senare, är läget status Quo, men diagnosen har ändrats till: Intracerebral blödning! Idag är en ny dag, och jag kämpar vidare, med mig och mitt! Jag har kämpat hårt, för hårt ibland, men idag känner jag att jag fått lön för mödan! Jag accepterar mig för den jag är och förblir! Jag är stolt över den jag är, och förblir! 😊💪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!