Idag är en annan dag


Hur man överlever konstant trötthet, och lever med det, och har levt med det, hela livet! Högkänslig hjärna sedan födseln, utmattning som följd och utbränd, sedan Stroke i hjärnan när hjärnan inte orkade! Man lär sig om vad och varför och hur, tillslut, och vidtar drastiska nödvändiga åtgärder! Man ger fan i att anpassa sig till omgivningen och andra, och försöker leva det liv man behöver, med de människor man behöver i sitt liv, och försöker skita i de andra! Sköt dig själv och skit i andra, är ett fult uttryck, har jag tyckt, som alltid brytt mig mest om vad andra tyckt och tycker! Och tyckt mer om andra än mig själv! Ångest, ångest är min arvedel, men nu får det väl vara slut på det, för min del!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!