Kravlös dag

Kravlös, måstelös dag, måste man se till att ha! Ju mer måsten och krav, desto viktigare! Och har du inte tid, då är det i sanning hög tid! Jag lider av sviter efter ständiga, oavbrutna måsten och krav! Tills jag inte hade något val, annat än att stanna upp! Måsten och krav blir ett gift som kan vara beroendeframkallande! Iallafall medför de en rejäl risk för ens hälsa, och kan tillochmed leda till döden! Är det värt det? Självklart inte!!! Idag vill jag styras av viljan, och acceptera att jag tillochmed måste prioritera bland viljor, för jag orkar inte ens göra allt jag vill! Men en ska vara glad för det lilla, för det är inte kvantiteten som räknas, utan kvaliteten! Och hör sen! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!