Livet är ett mirakel

Jag har rusat så fort genom livet! Aldrig stannat upp, aldrig hunnit vara eftertänksam eller betänksam! Min psykolog har tillochmed sagt mig att det var "tur" jag fick Stroken, som äntligen tvingade mig att stanna upp, så jag äntligen hann ifatt mig själv! Jag har gjort och hunnit så mycket, att jag faktiskt kan njuta av att vara stilla och sitta stilla i båten! Jag har gått på "piggpiller", och blev som en duracellkanin, och nästan knarkare på köpet! Jag berusar mig hellre av livet, än rusar genom och förbi livet, och riskerar missa det! Inga mirakelpiller för mig! Livet är ett mirakel i sig!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!