Ogilla läget

Jag vill inte beklaga mig, och jag vill inte vara negativ. Jag försöker vara positiv och inte klaga. Jag vill vara frisk. 5 år är en lång tid, men en kort tid i sammanhanget. Förträngning är en överlevnadsmekanism, men det kommer en tid då acceptans blir nödvändig, för att komma vidare. Just nu vet jag inte ens vad jag är för sjuk! Det står Intracerebral blödning på senaste läkarintyget, av de många. "Motoriskt ua, kognitiva nedsättningar, symptom tydande på depression. Nedsatt psykisk och psykisk uthållighet, uttalad hjärntrötthet, nedstämdhet, bristande energi", bland annat. Ansvarig läkare har slutat, den andra i raden. Arbetspsykologiska utredningen från 14-05-08 är ingen munter eller positiv läsning. 10-10-14 är diagnosen "Depressiv episod, -Utmattningssyndrom. Utläkning och rehabilitering brukar sträcka sig upp till 2 år". Om inte stressen skadat hjärnan så svårt att man får en Stroke, så att det "bara" är att börja om, på ruta 1, som man kämpat som ett djur för att ta sig ifrån! Nej, jag vill inte klaga och beklaga mig, och jag vill inte vara negativ, jag vill vara frisk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!