Klagolåt!

Idag orkar jag varken vara politisk eller stoisk! Orkar inte tänka på all misär i världen och runt omkring mig! Orkar bara tänka på mig själv! Att jag inte orkar klä på mig (jo jag kan vara glad att jag har kläder), att jag inte orkar gå ut (jo jag kan vara glad att jag har ett hus  där jag är trygg och varm, en dörr som leder ut i egen trädgård, två bilar på gården, tyst och lugnt på vägen)! Idag är en sådan dag, då jag inte orkar vara positiv, inte glad! Jag är glad för det jag har och är, glad för det jag gjort och gör, glad att han kommer hem ikväll! Men ändå är jag ledsen i kroppen idag! Trött och sliten! Och vem är jag att vara det, som har det så bra? Och då känns det ännu värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!