Diagnos????

Helt slut i huvudet, efter en timme i rasande fart! Jag vaknade för andra gången 8.15, och tänkte fixa frukost till maken som slutar 9.00! Men då hör jag getingen bakom rullgardinen, och fram med smällan! Då ser jag liken av de tidigare dödade, och tar snorpapperet och börjar samla ihop dem! Sedan måste jag bädda lite så inte katterna hårar ner hela sängen. Jag har kastat morgonrocken över axlarna, och stoppat in tårna i tofflorna, och kan halka ner mot köket, för nu är det inte gott om tid, längre!😱Då måste ju de galande katterna få mat också, innan jag kan knipa ihop å rusa på klo, för nu är det bråttom!😱Då ser jag att nageln håller på att brytas, och jag skyndar mig att klippa, alla! Nu måste kaffebryggaren laddas och sättas på! Men herregud så dammig, och dammigt, måste torka, och flytta alla grejer, och torka mer! Men grejerna får inte plats, så jag måste hämta ett bord från arbetsrummet! Oj så dammigt! Torka mer! Bordet får inte plats! Då får jag tänka om och flytta om! Helvete, en geting i köksfönstret! Bakom de dammiga bortglömda vaserna! Måste flyttas och torkas av! Sätter dem i hyllan! Men shit, där står en massa ölglas! De måste flyttas till vitrinskåpet! Oj, Svante kommer in å vill ha mat! Han får äta i Frejas skål, så inte Leif tar allt! Men jisses så grisigt runt skålen, måste torka av! Helvete, jag hann inte göra frukost, och nu kommer han!!! Och jag måste plocka undan papprena från köksbordet! Jag skulle ju ha ringt om det där, och det där skulle jag ju satt på kylskåpet, och det där i pärmen! Vänta lite, jag är snart klar, jag ska bara....!!!!! 😱😳😱😳😱😳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!